środa, 15 stycznia 2014

BLOG-HOP Craft Szafy z nagrodami!

Witam serdecznie
Jak widać w CRAFT-SZAFIE klimat urodzinowy nas nie opuszcza i wciąż świętujemy!



Z tej okazji zapraszamy dziś na URODZINOWEGO BLOG-HOPA!!
Na czym polega zabawa?
Zbierzcie wszystkie wskazówki, zostawcie komentarz pod każdym postem projektantki i wróćcie do Craft Szafy, by zgłosić pracę stworzoną na podstawie naszych wskazówek:) 
Przewidziana specjalna nagroda! A jaka ? Zajrzyj na bloga Craft Szafy!



ZACZYNAMY!
Pierwszą wskazówką jest:

NA SWOJEJ PRACY UMIEŚĆ KWIAT / KWIATY
( technika dowolna: papierowy, materiałowy, narysowany odręcznie, stempel...)

Nagrodą dla osoby, która zostawi tutaj komentarz jest mój tag z drewnianym ptaszkiem, a do tego oczywiście trochę słodkości w postaci kwiatków i dekorów.
Losowanie odbędzie się 26 stycznia.






Kolejną osobą, którą musisz odwiedzić jest ANGEL, która przygotowała dla Was 
NIESPODZIANKĘ i WSKAZÓWKĘ.
Życzę dobrej zabawy!

57 komentarzy:

Szydełkiem w oko :) pisze...

kwiaty uwielbiam :) a tag jest boski :)

el pisze...

jako pierwsza podejmuję zabawę z Wami i chętnie popodziwiam z bliska Twój tag

Niesamowity Kuferek pisze...

swietna zabawa! Podejmuje wyzwanie :) i ide do kolejnego bloga

adziamar pisze...

wspaniały tag, chciałabym go zobaczyć w realu, pozdrawiam

Gosia pisze...

superowy tag!

Ewelina pisze...

Wspanialy tag!!! Ptaszku mam prosbe- przylec do mnie !! Dzieki za mozliwosc wziecia udzialu w zabawie. Pozdrawiam serdecznie

Aggie pisze...

Jaki cudny ten tag :) Przepiękny :)

Świat na widelcu pisze...

Cudny ten tag! Taki nostalgiczny i zmysłowy!

Wanda pisze...

śliczny Tag:)a kwiaty uwielbiam:)

Ela 17 pisze...

Praca jest przepiękna

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Cudny tag,oczu nie mogę oderwać!

Ola (Ikemo) pisze...

Śliczny Tag, na prawdę jestem zauroczona!

jot.be.gie pisze...

Może szczęście mi dopisze!

Aneta pisze...

Wspaniały tag, napatrzeć się nie mogę! :-)

Brujita pisze...

kwiaty.... lubię kwiaty w swoich pracach więc... tym chętniej je tam umieszczę ;-)))
a Twó tag jest niesamowity... Podziwiam tym bardziej, ze sama robić nie umiem ;-)))

malażabka pisze...

Tag jest cudny:) Z chęcią wezmę udział w zabawie jak tylko zdążę :)

wiola_c pisze...

Za kwiatami przepadam. Idę dalej. :)

Pasje Grażyny pisze...

Piękny tag!Chętnie wezmę udział w zabawie.

maj. pisze...

Prześliczny!!!!!!!!

iluszka pisze...

Tag cudo! A ja pędzę dalej :)

Karteluszki Reni pisze...

Piękny tag :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Ahhhhh.... another beauty!!!!

Anna pisze...

Po pierwsze kwiat ... hmmm ... skaczę po drugą podpowiedź :)

Amlai pisze...

Ohoho :) zaczyna się świetnie :) A tag jest obłędny :) Tyle elementów, tyle się tam dzieje... I jeszcze te kolory - miodzio :)

angel pisze...

Ależ piękny ten Twój tag ! :)

Unknown pisze...

Twój tag jest piękny, z przyjemnością obejrzę go na żywo :-)

qedziorq pisze...

niesamowity ten tag!

Songaja pisze...

Tag marzenie:) A zabawa ciekawa. Idę zatem do Angel:)

Ania S pisze...

Cudny tag :) lecę dalej :)

Ania S pisze...

chyba się nie zapisał mój poprzedni komentarz :/ piękny tag :)

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous project! Love all the beautiful blooms and the sweet birds!

IWA pisze...

Genialny tag! Jestem zachwycona!

Arleta pisze...

cudowny tag

gosia cash pisze...

Tag jest cudny, kwiatki też, dzięki za zabawę i wskazówkę:) pozdrawiam

Pasje Justychy pisze...

Cudowny tag, z przyjemnością wezmę udział w zabawie :D

ewkaka19 pisze...

z chęcią się zapisuje

Unknown pisze...

Tag jest po prostu bajeczny. =)

Dana M. pisze...

zgłaszam się i ja - tag z ptaszkiem zachęca :)

Anonimowy pisze...

Podoba mi się taki hop;) lubię wyzwania i bardzo podoba mi się tag z ptaszkiem. Przyłączam się;))

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się hop!wyzwanie i chętnie się przyłaczę;)

Kwiat_wisni7 pisze...

z przyjemnością się zapisuję i przeskakuję dalej :))

mina juveler pisze...

piękny tag:) notuję pierwszą wskazówkę i idę dalej :)

Olenkaja pisze...

Kwiatki to akurat łatwe wykorzystać je w pracy ;) biegnę zobaczyć co dalej ;)

Anonimowy pisze...

So beautiful!!

Karola Czajkowska pisze...

Piękny ten tag! Cudowne kolory! Pozdrawiam :)

mrumru pisze...

śliczny tag,wskazówkę zabieram lece dalej i może uda mi się coś wykonać a jak nie to i tak miła zabawa :)

1CardCreator pisze...

Wow, that is amazing! Such a gorgeous tag, really takes my breath away! ~Diane

Asia3city pisze...

Wspaniały tag i niespodzianki, lecę dalej...

Rachel pisze...

rewelacyjny tag!!:)...kolorki super:)

Agnieszka pisze...

Tag piękny!!!
Zapisuje wytyczne na HOPA i lecę dalej.
Pozdrawiam

Senna pisze...

Piękny Tag! :)
Bardzo podoba mi się taki Hop :).
Pozdrawiam
Senna

ainac pisze...

Wytyczne zanotowane to teraz lecę dalej :) Pozdrawiam

Nowe Love Papierowe pisze...

Tak jest piękny .

pasjabelki pisze...

aaa to jednak tu mamy początek zabawy i wytyczne- kwiaty :) lecę dalej :)

pasjabelki pisze...

nie wiem czy się zapisałam, w razie czego powtórnie melduję że odczytałam wskazówkę , pędzę dalej :)

Lidka pisze...

przepiękna praca!zachwycająca i inspirująca :)

skimmia pisze...

Piękna praca :-)