poniedziałek, 13 lutego 2012

Walentynkowa kartka

Witam :)
Moja Walentynkowa inspiracja, która powstała na bloga wyzwaniowego Scrap Market to kartka na bazie papierów Echo Park Seasons Greetings Red/Cream oraz My Minds Eye Lost & Found 2 Sunshine Adore.


Wykorzystałam gotowa bazę kartkową – Anita's – zestaw 50 kopert plus 50 kart kremowych. Przycięłam odpowiednio papier Echo Park Seasons Greetings Red/Crem, obowiązkowe przeszycia. Kolejnym elementem jest wycięta ozdobna "serwetka" z papieru My Minds Eye Lost & Found 2 Sunshine Adore.  

Kartkę ozdobiłam materiałowym sercem, które wybieliłam akrylowymi farbkami, dodałam dwa kwiatki: kremową różyczkę Classic 1,5cm oraz materiałowy kwiatek Prima Champagne Rose Col Gracie. Do zwykłej krawieckiej szpileczki przykleiłam perełkę preparatem Ranger Glossy Accent.


Pozdrawiam
Annar

7 komentarzy:

Alexandra pisze...

Piękna :) I kolorki takie radosne :)

Caro-ART pisze...

Piękna kartka :)

Katrina pisze...

Śliczna walentynka! :)

Izoldka pisze...

Super kartka - bardzo mi się podoba!!

Gosia pisze...

Piękna :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna kartelucha!!!
:*

Gosik pisze...

piekna! pozdrawiam serdecznie!