poniedziałek, 8 listopada 2010

Albumik i kilka innych prac

Zaczynam od albumiku, który wykonałam dla C4Y - zapraszam na blog, który mam również zaszczyt współtworzyć.
Papiery Basic Manila są wprost stworzone do wykonania albumu czy kartek dla dużych i małych mężczyzn :) Cechą tej kolekcji są bardzo naturalne kolory: brązy, ecru i czerń.



Postanowiłam wykonać albumik na gotowej bazie Classic Scroll Frame Coaster od Maya Road.
Obowiązkowo do wszystkiego tusz Tima Holtza Distress Vintage Photo oraz bardzo przydatny przyrząd Tima Holtza Paper Distresser. Mój album ozdobiony jest stemplami Tima Holtza - Mini Muse oraz Mini Ornates, Crafty Secrets i Primy Shabby. Okładka albumu ozdobiona jest sznurkiem, gazą, guzikami Dress It Up - Autumn Elements oraz zawieszką Made With Love







Męski album -więc kawiatków nie może być...
By przełamać surowy styl zastosowałam embossing - czarny zmieszany ze złotym pokrywając stemple tylko w kilku miejscach.





I jeszcze kilka zaległych prac.
Jeden z moich ulubionych ateciaków - STEAMPUNK
Wyzwanie jest do środy na portalu Polki Scrapują - zapraszam :)



Dwa ateciaki z wymiany HALLOWEEN





I na koniec okładka mojego ArtJournalu

10 komentarzy:

Gosik pisze...

wszystkie prace sa piekne, ale okladka twojego art-journala jest po prostu bajeczna!

OriBella pisze...

Album męski kapitalny,klimatyczny i efektowny:) A okładka art-jurnala to normalnie wyczarowałaś, piękna jest:))

gurka_krolowa pisze...

Mnie się okładka baaardzo podoba, a album pracowity, fajne są te papiery, komponują się idealnie.

WiKKori pisze...

wszystkie prace cudne - podpisue sie i ja!
zainspirowalas mnie do steampunkowych klimatow - jutro cos wrzuce na SP

Nowalinka pisze...

Ale cudny i dopieszczony album, bardzo męski :) Ateciaki też świetne zwłaszcza ten dyniowy i z pająkiem :)

Okładka bardzo klimatyczna i kobieca :)

cyga pisze...

z wielką przyjemnością zaglądam do Ciebie,steampuk jest niesamowity

Jowita pisze...

Prace cudowne, albumik jest rewelacyjny

Guriana pisze...

cuuudny album... aż zatęskniłam znowu za albumami...
ateciaki jak zwykle mistrzowskie:))
a okładka...jest obłędna!!:))

Ludkasz pisze...

Czego się dotkniesz,zamienia się w dzieło sztuki:)
Piękne prace:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny album!!!
Świetnie skomponowany :)
ATC są bosskie!!!
Ten pajęczak... niebo :D
Przepiękna okładka do art-journala!!!
Delikatna, romantyczna... cudeńko :)
:*